lördag 24 april 2010

24 April

Pengar på kontot. Räkningar betalda. Och en del pengar över:) Me like!
På onsdag blire eckerö linjen, köpa lite dricka till sista april:)


Igår var jag och Mimmi in på bio, En galen natt såg vi:) Den var.. hm Galen?:P


Ibland funderar jag mycket, för mycket´, analyserar allt lite för mycket. Men när folk systematiskt gör samma sak om och om igen medans jag står där och tar skiten då börjar väl något vara fel?
Varför kan jag inte bara stå på mig ibland? Varför kan jag inte bara acceptera.
Men jag hoppas alltid innerst inne att folk har en attityd och inte tycker innerst inne som dom säger.
Någon dag kanske folk förstår vad jag menar.
Ta en inte föregivet, men bara för det glöm inte bort en heller.


Imorgon blir det tävling:)
Edsbro 1m 110.
Jag och min planeringsförmåga är inte den bästa alltid:P har ju ingen som kunde följa med, men snälla Mickis räddar mig i sista sekunden:)
Blir upp tidigt, åka runt 7. Hoppas bara allt går bra imorgon:)
Är så less på att jämt komma hem från en tävling med förargliga pet för att min häst är så komplicerad och inte kan tänka själv.
Men någon gång lär jag mig också...
Förhoppningsvis...


Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar