torsdag 15 april 2010

15 April

Nu har jag varit duktig tåv dagar i rad!:)
Igår så cyklade jag till Våla fram och tillbaka, dvs 1 mil:)
Idag gick jag ett varv på slingan och sprang nästan ett varv... Dock är varven inte super långa;) Men tillräckligt.

OCh snart fyra veckor utan godis och dricka. Eller ja, påsken vart det lite godis och dricka. Samt en fredag här så vart det ett glas till maten:)
Super bra av mig´som innan åt det varje dag. Jag ääälskar godis!

Markarbetade Micke i tisdags, började att jobba loss honom åt båda varven. Han vart riktigt fin. Sen så la jag upp trav cavalleti och en studs med räcke bom räcke.
Han var jätte fin till en början, sen så spårade han ut, han galoppstudsade över cavalettin, gick på sneden in i kombinationen:P
Men höjde upp studsen till ca 110, ja inte studs längre då;)
Men det vart räcke sockerbit räcke. Ganska tajt placerat då jag ville att han skulle tänka lite och bli kvick i benen. Men det var ingen fara, han var super duktig:)

Idag vart det ingen ridning. Jag kom hem runt halv 4. Gick ut på min gå och spring runda;) Sen hade jag köpt blonderingen till mitt hår. Skulle fixa utväxten, det vart ingen utväxt kvar... Men jag vart ju inte klok i huvudet! Fast jag har inte hört så mycket negataivt:P En kommentar tyckte jag om, Du ser sommrig ut:)
Me like!

Micke från igår:9 Nu börjar sommarpälsen komma fram. Sen Texas våran hund och Sen min katt Halo:)





Aja natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar