fredag 9 april 2010

Äsckligt väder

Ja äckligt väder är det verkligen. Blir så fruktansvärt omotiverad när vädret inte åtminstånde okey. Fine att det är mulet, men när det ska regna. Ska man rida då blir man både kall och blöt.
Men ska ge mig ut i stallet endå snart, dock inte rida;)

Har jobbat hela dagen, försov mig imorse. Det finns inge värre än det! Jag hatar de! Hästarna fick väl springa ut ur stallet medans dom åt:P
Men dom dör inte, dom fick ju massa hö ute i alla fall:)

Imorgon blir det till att fixa inför söndagens tävling:)

Just ja, Micke tog av sig andra framskon i onsdags, så snälla tommy fick komma ut och sätta på den. Han tog av sig den förra i söndags;)
Tommy fick även känna igenom Mickes rygg, han är nästan fördig veterinär, och han hittade inget som skulle tyda på ont i ryggen:) Skönt!
Men tillbaka när jag red honom i onsdgas, först var han trög som en ko, men sen så, då laddade han batterierna och vart kanon kula!:P
Det var en spricka i isen på slingan vi hoppade över, han hoppade mig nästan ur sadeln:P Knäppa häst. Det måste väl vara ett bra tecken tills på söndag?:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar