onsdag 5 maj 2010

Lite sent..

Jag vet;)

Men en uppdatering från Edsbro:)

Första klassen 1m så gick det helt okey:) Någon miss, höll på att ramla av på en oxer, han gjorde ett krumsprång. Men jag satt kvar och gick till omhopp:)
Sen får ju jag inte lyckas någon gång, utan ska klanta till mig...
Suck
Till sista hindret som var en kombination så gick det kanske liite fort, men inte för fort. Men han hoppade första hindret sen försvann han ut kombinationen:P Hade inte en suck att hänga med;)
Men red på det igen och det var inge problem, 4 sek från placerings tid med ett stop är inte illa:)

Till nästa klass 110 så kändes han jätte fin!
När jag hoppade fram så hörde man ekipage efter ekipage, utesluten, utesluten 8 fel osv.
SHiit tänkte jag, var det så svårt? Det enda jag reagerade på var att dom hade riktigt vattengrav med, alltså den kanske var 50cm bred eller så.
Men gick in på banan, till och med första hindret vart bra;)
Sen så petade vi nr 3, ett räcke, lite nonchalans från oss, men resten av banan var han jätte fin:)
Så en bra dag från oss med lite otur som vanligt;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar