tisdag 23 mars 2010

23 Mars

Som rubriken lyder, idag är det den 23, vilket betyder att det är tre månader kvar tills jag fyller år. Och ungefär tre månader tills fölis kommer!:D

Gårdagen bestog av jobb och att rida. KO hem vid halv fyra, byta kläder och rida upp till ridhuset för att hoppa lite. Provade ett annat bett. Han tjafsar inte lika på det hör i alla fall. Så får se hur han går med det på lördag.
Hopapde ett hinder på 140, sänkte ner det sen till 130, vilket kändes bra.
Hade även en bred oxer på ca 120, inte en tveksamhet från min sida! Det gillas!

Idag var det snöäckel väder ute igen. Ingen ridning för min del.
Plus att mitt knä börjar klaga? foten har ju varit lite dum, vrickade till mig för ett tag sen och nu räcker det att jag snubblar lite så vrickar jag upp det.. Men men.

Börjar jobba vid 18.00 idag. såå skönt!
Hoppas det kom någon bra film idag som man kan se på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar