fredag 19 mars 2010

19 mars

Ja det vart inte mycket till sovmorgon idag inte. Även fast jag inte gick upp ur sängen förens vid 10:P
Börja med att klockan ringde vid 06.00, suck. Sen kom Mats instormande och frågade efter il nycklarna. Glömde bort att släpet var utlånat idag. Sen han jag väl lagom somna om tills mamma skickar ett sms att jag lär komma fram och göra en Bomben. Aja tänkte jag och somna om. Varav jag får ett meddelande från Mimmi, skumläste och somna om igen...
Sen får jag ännu ett meddelande av mamma, kom ihåg att åk till Harbo och hämta kuponger.. Mmm visst...

Gick upp vid 10, åkte till mamma, varav hon frågar efter kupongerna, suck.
Dom glömde jag ju bort:P
Bara åka till Harbo och hämta dom.

Ikväll blir det jobb som gäller.Se vad som händer resten av helgen.

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar